برگزاری انتخابات هیات رئیسه دو کمیسیون‌ تخصصی اتاق تهران

ایران چگونه از فرصت‌های سرمایه‌گذاری خارجی در دوران پساکرونا بهره‌برداری کند؟
Tuesday, 29 June 2021
ایران چگونه از فرصتهای سرمایه گذاری خارجی در دوران پسا کرونا بهره برداری کند؟
Tuesday, 29 June 2021

برگزاری انتخابات هیات رئیسه دو کمیسیون‌ تخصصی اتاق تهران

دنیای‌اقتصاد:
۰۸/۰۴/۱۴۰۰
دوره دوم از فعالیت کمیسیون‌های تخصصی اتاق تهران با برگزاری انتخابات هیات رئیسه کمیسیون‌ بازار پول و سرمایه و کمیسیون اقتصاد نوآوری و تحول دیجیتال آغاز شد و فریال مستوفی و فرزین فردیس هدایت این دو کمیسیون را برعهده گرفتند. طی روزهای آتی، ترکیب هیات رئیسه جدید هشت کمیسیون دیگر اتاق تهران نیز مشخص می‌شود

 

انتخابات دوره دوم هیات رئیسه کمیسیون‌های تخصصی اتاق تهران از دیروز (هفتم تیر ماه) آغاز شد و طی دو نشست، با رای اعضای حاضر ترکیب جدید رئیس و نواب رئیس کمیسیون بازار پول و سرمایه و کمیسیون اقتصاد نوآوری و تحول دیجیتال مشخص شد. به گزارش روابط عمومی اتاق تهران، در انتخابات هیات رئیسه کمیسیون بازار پول و سرمایه اتاق تهران، فریال مستوفی با رای اکثریت در جایگاه خود ابقا شد و سکان هدایت این کمیسیون در دو سال پیش‌رو نیز بر عهده وی گذاشته شد. در ادامه، انتخابات نایب‌رئیس اول و دوم این کمیسیون نیز برگزار شد و پس از نامزدی عباس آرگون، عضو هیات نمایندگان اتاق تهران و علیرضا توکلی‌کاشی، معاون توسعه کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران برای کسب این دو کرسی، با رأی اعضای کمیسیون بازار پول و سرمایه، آرگون به عنوان نایب‌رئیس اول و توکلی‌کاشی به عنوان نایب‌رئیس دوم انتخاب شدند.

در انتخابات هیات رئیسه جدید کمیسیون اقتصاد نوآوری و تحول دیجیتال اتاق تهران نیز فرزین فردیس که تنها نامزد کرسی ریاست دوره جدید این کمیسیون بود، با ۱۲ رأی به‌عنوان رئیس کمیسیون انتخاب شد و جای سیدمجید صدری را گرفت. او در دوره قبل، نایب‌رئیس این کمیسیون بود. همچنین با رأی اعضای کمیسیون، شهاب جوانمردی و افشین کلاهی به ترتیب به عنوان نایب‌رئیس اول و دوم کمیسیون انتخاب شدند.

اتاق بازرگانی تهران ۱۰ کمیسیون تخصصی دارد و طبق آیین‌نامه مصوب، دوره فعالیت هر کمیسیون دو ساله است و با برگزاری انتخابات میان‌دوره‌ای، ترکیب اعضای هیات رئیسه کمیسیون‌ها در هر دوره از هیات نمایندگان اتاق تهران مشخص می‌شود.

با تعیین تکلیف انتخابات دوره دوم هیات رئیسه کمیسیون‌های بازار پول و سرمایه و اقتصاد نوآوری و تحول دیجیتال، انتخابات تعیین رئیس و نواب رئیس سایر کمیسیون‌های تخصصی اتاق تهران نیز طی روزهای آتی برگزار می‌شود.

 

لینک خبر