مرکز خدمات سرمایه‌گذاری اتاق بازرگانی تهران برگزار می‌کند وبینار ابتکار کمربند-جاده

مطالبه برقی فعالان اقتصادی
Wednesday, 1 September 2021
شرایط اشتغال پایدار چگونه فراهم می‌شود؟
Saturday, 11 September 2021

مرکز خدمات سرمایه‌گذاری اتاق بازرگانی تهران برگزار می‌کند وبینار ابتکار کمربند-جاده

۱۴۰۰-۰۶-۱۶

خبر طلایی

مرکز خدمات سرمایه‌گذاری و موسسه آموزش و توسعه منابع انسانی اتاق تهران وبینار «ابتکار کمربند-جاده؛ مکانیزم سرمایه‌گذاری و پیامدهای اقتصادی و تجاری برای ایران» را با هدف افزایش آگاهی دست‌اندرکاران دولتی، فعالان اقتصادی و جامعه علمی کشور از این ابتکار و بررسی تاثیرات و پیامدهای آن برای ایران برگزار می‌کند.

به گزارش خبرطلایی به نقل از روابط عمومی اتاق تهران ،وبینار «ابتکار کمربند-جاده: مکانیزم سرمایه‌گذاری و پیامدهای اقتصادی و تجاری برای ایران» روز یکشنبه ۲۱ شهریور ماه ساعت ۱۰ صبح از سوی مرکز خدمات سرمایه‌گذاری اتاق بازرگانی تهران برگزار می‌شود.

این وبینار قرار است یک معرفی کامل از یک دوره آموزشی باشد که توسط مرکز خدمات سرمایه‌گذاری اتاق تهران با همکاری موسسه آموزش و توسعه منابع انسانی اتاق و مشارکت کالج چوهای هنگ‌کنگ برگزار می‌شود و در آن به مهمترین مسائل مربوط به سرمایه‌گذاری و تبعات اقتصادی و تجاری این مگاپروژه پرداخته می‌شود.

در این وبینار، فریال مستوفی، رئیس مرکز خدمات سرمایه‌گذاری اتاق تهران، فریدون وردی‌نژاد، سفیر سابق ایران در چین و مشاور دبیرکل اتاق تهران در پروژه چین و آرش رئیسی‌نژاد، عضو هیات علمی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران حضور دارند و از مزایای این دوره آموزشی که با هدف افزایش آگاهی دست اندرکاران دولتی، فعالان اقتصادی و جامعه علمی کشور از سازوکارهای سرمایه‌گذاری در این طرح برنامه‌ریزی شده، سخن می‌گویند.

در وبینار ابتکار کمربند-جاده پیشینۀ راه ابریشم، سند چشم‌انداز و اقدامات آن و اهداف بنیادین چین مورد بررسی قرار می‌گیرد و پروژه‌ها و کانال‌های سرمایه‌گذاری در این طرح موشکافی شده و با بررسی بازیگران و رقبای منطقه‌ای و بین‌المللی به تاثیرات آن برای ایران پرداخته می‌شود.

فریال مستوفی پیشتر در مورد این باره اعلام کرده بود که کالج چوهای هنگ‌کنگ تحقیقات مفصل و دانشی غنی در مورد این مگاپروژه که در ابتدا با عنوان یک کمربند-یک جاده معرفی شد، دارد و حضور در این دوره می‌تواند برای مقامات دولتی مربوطه و فعالان بخش خصوصی مفید واقع شود و آنان را با فرصت‌ها و تهدیدهای طرح کمربند-جاده آشنا سازد.

حضور در وبینار ابتکار کمربند-جاده که روز یکشنبه ۲۱ شهریور ما از ساعت ۱۰ تا ۱۱:۳۰ برگزار می‌شود، برای علاقه‌مندان رایگان اما نیازمند ثبت‌نام است. فعالان اقتصادی که علاقه دارند در این رویداد که با پرسش و پاسخ نیز همراه خواهد بود، می‌توانند تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ ۲۰ شهریورماه ۱۴۰۰ از طریق لینک انتهای همین خبر ثبت‌نام کنند. لینک شرکت در وبینار نیز متعاقباً برای افرادی که ثبت‌نام کرده باشند، از طریق ایمیل و واتس‌آپ ارسال خواهد شد.

 

 لینک خبر