فعالان موفق اقتصادی – فریال مستوفی

جزئیات حضور تاجران زن ایرانی در امریکا
Sunday, 7 June 2015
آخرین اقدامات KDD در معدن سرب و روی مهدی آباد، جزئیات تازه سفر بانوان کارآفرین ایرانی به آمریکا
Sunday, 7 June 2015

فعالان موفق اقتصادی – فریال مستوفی

روزنامه اقتصادی آسیا

۱۲ خرداد ۹۴

 

فریال مستوفی مدیر توانمندی است که تاکنون ده ها پروژه بزرگ را راهبری کرده و به سرانجام مطلوب رسانده است.

 

وی متولد دزفول و تحصیل کرده فوق لیسانس اقتصاد و آمار است. مستوفی در اروپا، چین و هنگ کنگ چندین شرکت دارد. تعدادی شرکت هم در ایران دارد که در زمینه های گوناگونی فعالیت دارند. فعالیت اصلی فریال مستوفی اجرای پروژه های صنعتی و معدنی است. کار صنعتی اصلی شرکت های وی فولاد است. اما در زمینه های دیگر فلزی و غیرفلزی هم فعالیت می کنند. از دیگر شرکت های تحت مدیریت وی، BRP و MIS است که در زمینه صنعت نفت فعالیت می کنند.

 

حسن شهرت فریال مستوفی باعث شده است که وی در همه زمینه های تجارت، روابط بین المللی گسترده ای با همه کشورهای دنیا داشته باشد. اینها بخشی از ویژگی هایی است که این مدیر و متخصص پروژه های بزرگ صنعتی داراست. او با کمترین هزینه، بهترین کارها را انجام می دهد و از این طریق رقیب بسیاری از شرکت های معتبر خارجی است. به دلیل همین حسن انجام کار است که مجموعه های دولتی داخلی متوجه شده اند از هر نظر می توانند به مدیریت و صداقت مجموعه های تحت مدیریت او اطمینان کنند.

 

لذت کار کردن، آن هم در قالب کارهای بزرگ صنعتی که او در مدیریتشان تخصص دارد. برای این بانوی کارآفرین از هر چیزی مهم تر است.

 

او یکی از مدیران برجسته و خوشنام صنعت کشور است که هم اکنون، علاوه بر خدمت در عرصه صنعت، جزو نمایندگان اتاق بازرگانی تهران نیز است.

 

لینک خبر